In the end

sitter här nere i vardagsrummet  med flugorna flaxande runt omkring mig och en sovande kattunge vid min sida. Musiken är på i öronen, jag älskar låten Decode med Paramore- den låten kommer jag alltid att förknippa med Jessies saab, haha. I den bilen har det blivit mcket musikdunkande dom här veckorna.

Igår var vi ute på en hamnkrogen och det blev lättare mat och alkoholbaserade drycker för några.. hm. Desvärre hade vi då ingen chafför hem så vi sov hos Jens. Vi var väl en 6 stycken som skulle sitta och glo på Pearl Harbor, jag trottnade och somnade efter en halvtimme och vaknade i slutet , då var klockan halv 2. Hade lite svårt att sova sedan och gick upp kvart över 8, så det blev en liten middagstupplur alldeles nyss.

Idag är vädret annars bra ute, men jag har ingen lust att vara ute idag, har börjat få skolångest - jag vill inte!! Skönt ändå med nya ansikten och lokaler. Men att jag har valt natur underlättar ju inte mängden plugg, usch.

Inatt ska jag och Jessie ha "high school musical" marathon, hon blev chockad att jag inte hade sett filmerna så då bestämde hon detta, kul men jag är ju ingen nattuggla så jag lär väl somna, haha.

/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0