Hey world

Nu är man nyduschad och inpackad i både håret och ansiktet, galet skönt. Annars är jag helt sjukt seg i hjärnan. Har väl pluggat sisådär 1,5 timmes matte vilket jag har gjort nästan varje dag i en vecka. Jag har alltid varit bra och gillat matte, men nu hatar jag det. DÖDA MIG, det kommer vara såhär i två år också, onice!

Menmen bättre tankar. Har en skön helg som väntar (förutom plugget då) och sen kan jag väl inte komma på så mycket mer. Jo juste det är mysigt med all julbelysning. Det var min dagliga ranson positivt tänkande! Livet leker

Nu ska jag blåsa mitt hår, läsa lite spanska och geografi och sova tidigt. Har sovit 5 timmar fyra nätter i rad så nu vill jag bli utvilad.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0