Chillerill

Den här dagen har varit dryg. Hatar torsdagar. Börjar 8.20 slutar 16.40, men jag klarade faktiskt mig igenom den som vanligt! Det går bara man vill liksom, dessutom klarade jag den ganska bra då det gick bra på mitt samhällsprov också! Får se vad betyget blir.. När jag kom hem från skolan hände det något konstigt - jag hade inget att göra. Det var galet längsen, egentligen skulle jag och V ha fikat men så blev det icke. Så jag tänkte träffa någon av mina kära men både Ellie & Elmén var upptagna så jag fick klara mig själv. Inget plugg så det enda jag gjorde var typ att sitta vid datan till mammas pojkar som var kvällens höjdpunkt hahaha.

Nu har jag precis haft lite nighttalk med picks. Vi pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt, lite galna planer och avslutade med politik. Bra att man håller med varann iallafall! Eftersom jag har studiedag imorn (SÅ UNDERBART) så kan jag gå och lägga mig när jag vill. Så nu blir det dusch, bastu och lite allt möjligt.

Allt från mig, A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0