En måndag

Hejsaaan

Idag är det måndag, igen. Undrar hur många måndagar man har varit med om egentligen. En hel del tror jag.

Idag har jag iallafall tagit det väldigt lugnt. Det "stora" på pluggfronten den här veckan var matte-prov som var idag så nu är det soft. Dessutom ingen träning idag så passade på att bara vara hemma med mig själv. Snart kommer pappa hem och då ska va åka och köpa lite grekiskt till middag. Mums! Resten av kvällen ska jag fixa med mitt rum och min kamera, sånt man inte brukar hinna. Sen är det dags för paradise kl 22, måstemåste ses.

Helgen har varit väldigt mys. Fredag till lördag var det kurs i stallet som var jätterolig. Lite surt att missa fredagskvällen men vad gör man inte! Sen kom Vicki till mig lördag kväll och vi hade filmkväll och somnade typ 23 hahah. Sov 11 timmar, och söndagen spenderades med en fika med Linnéa och en hel del plugg.

Be back, Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0