Förgyll min dag

Just nu befinner jag mig bakom stängda dörrar i mitt eget rum här söndagen den 22 november. Kikade lite smått på en annons om en lyxkryssning i karibien i tidningen - jag skulle lugnt inte banga!

I helgen har det inte hänt så mycket special things . Bio i fredags, såg 2012, måste säga att den var sådär... Med ett sådant koncept borde dom ha kunnat göra det hela lite bättre tycker man, nej den får tummen ner av mig! I lördags var det först mycig tjejmiddag hemma hos elli sedan drog vi till någon "grej" i Nockeby, som sagt så är alla fester döda nuförtiden. Jag blir ändå uppiggad med tanke på min nästa helg höhö.

Annars trallar livet på i min dagliga cirkel, det händer inte så mycket. I såna här stunder vill man ha en liten pöjk , men icke jag får nöja mig med mina vänner, haha nejdå jag älskar faktiskt mina vänner mest av allt, dom kommer alltid först! Vill passa på att faktiskt säga det till er alla, mina älskade kompisar att ni ska veta att ni betyder jättemycket för mig fast jag kanske inte skriver tusen hjärtan i sms eller säger "jag älskar dig" varje gång vi pratas vid. 

Nu har jag nog inte så mycket mer att meddela tror jag jag ska nog gå och lägga mig i ett härligt bad faktiskt, var jättelänge sedan!

                                                                      / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0