HÄJ ALLA GLADA

Back in Buisness igen. Har inte haft någon lust att blogga, blir nog förmodligen lite däligt med det framöver också är jag rädd.. Jag är inte glad. Är trött och nerdeppad, har varit i några dagar, det blir bara värre - tänk om det blir värre nästa år, att jag går in i nån depression den här tiden på året?! Nooo...

Har ledarskapsvecka i skolan, trodde vi skulle typ leka, men icke vi ska lyssna på 3ornas föredrag om världens alla världsdelar, jag ordagrant sov på dom 2 senaste idag. 
Men det är ändå nice att slippa plugga så jääääättemycket denna vecka, blir ju en del ändå men inte lika stressigt som vanligt. 

Måste bara säga, är fett taggad att åka till Ullared, programmet går ju på tv nu och jag blev tvungen att gå upp hit och skriva lite så jag inte blev helt överspeedad. Måste dit innan jul, I love Ullared! Är inte där ofta men programmet fick mig att återminnas den där härliga känslan när man är där.
Jag har frågat några av mina kära vänner som inte är så jättemycket FKB för tillfället och då kom jag och tänka på min mest spontana kompis: Amanda Rönsen! Och jag hade rätt, positiv som vanligt: "JA FÖRFAN VI KÖR, DIT SKA VI, pengar vet jag inte om jag har men det ordnar sig" skön brud i såna här sammanhang, haha.
Så vi ska åka ner dit innan jul, bussresa ner, shoppa hela dagen, bussresa hem = julklappar och smått och gott klart.

Nu ska jag ner igen och se sista Ullaredsminuterna, sedan är det "mamma till en mördare" ,  ett program jag också tänkte kolla på lite innan jag hoppar i säng .

TUDILUE

                                                              / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0