Hejpaaaa

Idag började jag 8.20 och hade några lektioner + simning. Sen var det dags för non smoking generation föreläsning. Exakt samma sak som man fick höra i mellanstadiet. Enda skillnaden var väl att då var man lyckligt ovetande om vad cigaretter var och nu röker väl ca 75 %. Efter att jag hade sovit mig igenom föreläsningen på Johannas axel slutade vi vilket var jävligt skönt. 2 timmar tidigare soooooft!

Sen drog jag hem och nu har jag sopat i mig två stora latte's för att lindra min seghet. Alltså det är inte bra att vara så koffein-beroende som jag är. Har druckit kaffe sen jag var 6 år. Börja aldrig med det. Sen ska jag laga middag till mi familia och efter det ska jag dra till min älskade Ellie! Det blir nog en HEL del snack, mammas pojkar & paradise. Riktigt värt.

Pusspuss!
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0