Mörkt och äckligt

Jag grämer mig varje morgon jag går upp och varje kväll att det är så fruktansvärt dumt allting med Sverige den här tiden på året. På morgonen är det becksvart, man sitter inlåst i en buker en hel dag och när man sedan blir utsläppt är det mörkt igen, ååååå jag ska köpa ett sommarställa i Miami och i Oktober är det så otroligt bye bye från min sida, sedan ska jag komma hem i april igen, underbar plan tycker jag!

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv, håller med Anna med den sista slumklämen i hennes senaste inlägg, där är hon och jag lite lika. Man kan aldrig släppa någon för nära inpå sig och öppna sig för mycket för då blir det inge bra av någonting ; säger det utifrån egen erfarenhet.
Inom kärleksfronten har jag lärt mig, it's just a game! Där har jag ett hjärta av sten, kan vara både bra och dåligt

Mitt citat att ni kommer hitta mig på psyket på fredag gäller fortfarande och hamnar nog där några fredagar till framöver om schemat tänker fortsätta se ut som det gör nu för mig, puh!

Nej nu måste jag sova, inte många sömntimmar inatt (...................................jag var arg) och har varit i toppkoncentration hela dagen så nu behöver hon sin skönhetssömn.

                                                        / V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0