NOVEMBER=DEPPMÅNAD

November borde tas bort, bort, bort, BORT. Finns inget bra med den månaden. Bara mörkt. Och pricken över i:et har ALLA relationsproblem denna månad, alla har gjort slut med sina pojkvänner, what's up? Alla som bara har varit tillsammans några månader till dom som har varit tillsammans 1 år till 2,5 år, helt stört!
Har med andra ord blivit väldigt mycket tröstande bland oss tjejer, iallafall i vårt gäng!

Nog med det tråkiga pessimistsnacket. Kom precis hem annars, ledarskapsveckan har varit helt ok, och vår grupp vann hela veckan idag, yey !
Ska försöka lätta upp den deppiga stämningen lite, bestämde med kompisarna att gå på bio så vi ska se 2012 och äta på Friday's, sedan kanske vi ska ut- Om vi hittar nåt! Det är så dött nuförtiden, har folk aldrig fest längre eller är man i helt fel bekantskapskretsar? Dagens fråga.

Nu är det klart med mitt birthday party iallafall, ska ta med några brudar och åka på cinderella, woho jag älskar kryssningar ! Men först ska jag och anna avverka vår ksyssning nästa helg ju hehehe..

Nu måste jag gå och göra mig iordning, stressigt värre!

                                                                         / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0