Sånhärdagmanbaravillsovaigenom

Idag igen då. Har räknat min min väl(not) använda kalender att vi har 4 prov, 2 inlämningar och 3 läxor den här veckan, är det då någon som förstår varför jag totalfailade på matteprovet idag? Jo, för jag är överstressad. Skolan är inte någon dans på rosor för mig just nu kan man väl säga och det hela blir ju inte bättre av att allt är så fucking omfattande, ursäkta språket men ibland får man ta i!

Annars inte så mycket att uppdatera om, har tränat sänder mig idag, skön känsla att va sådär darrig och slut i hela kroppen, hihi. Det är inte så kul att märka hur dåligt tränad man är jämfört med liksom 1,5 år sedan - Men det ska snarast ändras på!

Nu ska jag nog slå en pling till philip så jag blir på lite bättre humör och får annat i huvudet än skolan, jag har helt enkelt blivit ett riktigt typexempel för en pluggis, tragiskt!

 

                                                            / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0