Soft dag

Idag har varit en bra dag! Min sömnrytm har börjat komma tillbaka så var hyfsat utvilad imorse, trots att jag inte kunde sova igår. Började 9.50, och hade två lektioner för att vi gick bara till 12.30. Dessutom hängde jag för en gångs skull med för att jag pluggade massa matte igår. Så nu är jag hemma och chillar galet. I eftermiddag ska jag möta pappa vid hans jobb i stan så ska vi gå och inhandla en vinterjacka till mig och kanske äta middag, najs.

Måste bara tillägga en viktig sak jag har tänkt på nu i helgen. Jag är en person som inte öppnar mig lätt och inte är så bra på att släppa folk nära inpå. Jag tycker att det är jobbigt att lita på folk. Därför är jag så otroligt tacksam för mina äkta vänner, vi vet vilka ni är. Er kan jag berätta allt för och vet att det stannar där, och det är ömsesidigt. Jag tycker uppriktigt synd om dom som har många men falska vänner. Tack för att ni finns älsklingar.
Fuck 'em fake bitches

Puss från mig, Änaaa

Kommentarer
Postat av: Rebecka L G

Hey!

Jag har letat efter ett par skor i evigheter och kan inte hitta de. Kolla in min blogg så förstår du.

KRAM ((:

2009-11-09 @ 13:29:15
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0