tjaaalallaa

Jaaa, tisdag idag. Vad ska man säga? 3 dagar till helg, lever för helgen. Annars rullar min dagliga cirkel på, inget speciellt har inträffat vad jag kan komma på!

Imorgon blir det att testa sats odenplan , mycket mer praktiskt, ligger i princip bredvid min skola så det är ju nice! Nu ska vi bara se om Martina tänker komma ihåg sina träningskläder...... punktpunkt.

Fick reda på att lärarna i min skola ska ut och kryssa i helgen, otroligt kul om vi åker samtidigt, hahaha det vore ett skämt. Då lovar jag att jag ska shejka loss med min historialärare Mr Jones( världens drygaste person ) öj öj, kan tänka mig den synen, haha!

Nu ska jag inte sitta här längre, har ett matteprov som väntar på mig imorgon, veckorna fram till jul är galet mycket att göra, måste prioritera vissa läxor och prov, stört eller vad?

                                                              / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0